Ψυγείο τροχόσπιτου. RV Refrigerator
Η αποδοτικότητα του ψυγείου αερίου / ρεύματος που διαθέτουν τα τροχόσπιτα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στην ψήκτρα του ψυγείου που βρίσκεται στο πίσω μέρος αυτού.
Ο σωστός εξαερισμός του χώρου αυτού είναι κρίσιμος μιας και υπερβολική θερμοκρασία στον χώρο μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο ψυγείο.
Κατασκευαστικά ο θερμός αέρας ανακυκλώνεται από τις γρίλιες που βρίσκονται εξωτερικά του τροχόσπιτου. Το σκεπτικό είναι ότι από την πάνω γρίλια γίνεται απαγωγή του θερμού αέρα και από την κάτω εισαγωγή του ψυχρού.
Στην προσπάθεια μας να μειώσουμε την θερμοκρασία μπορούμε να επέμβουμε τοποθετώντας:
Α. Έναν μικρό ανεμιστήρα κάτω από την ψήκτρα με σκοπό να προωθεί τον ψυχρό αέρα που βρίσκεται στη χαμηλότερη περιοχή προς αυτήν και να την ψύχη.
Β. Έναν ανεμιστήρα στο ύψος της ψήκτρας ο οποίος θα έχει σκοπό να αφαιρεί τον ζεστό αέρα προς τα έξω μέσο της πάνω γρίλιας.
Γ. Ένα συνδυασμό των δύο παραπάνω. Που θεωρητικά θα έχουμε και την ταχύτερη αναπλήρωση / απαγωγή θερμοκρασιών.
Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να σκεφτούμε ότι ο ένας ή οι δύο ανεμιστήρες θα πρέπει να λειτουργούν όταν απαιτείται. Κατά συνέπεια θα πρέπει να έχουν δυνατότητα ενεργοποίησης μέσω ενός θερμικού διακόπτη τον οποίο θα τοποθετήσουμε πάνω στην ψήκτρα και φυσικά με την χειροκίνητα διαδικασία ενός διακόπτη ο οποίος θα τοποθετηθεί κάπου μέσα στο τροχόσπιτο.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί βέβαια στην ηλεκτρολογική εγκατάσταση. Η οποία θα πρέπει να γίνει από άνθρωπο που έχει τις κατάλληλες γνώσεις (επαγγελματίας) με την δέουσα προσοχή.
Στο τροχόσπιτο διαθέτουμε 220v ή 12v, κατά συνέπεια και ο ανεμιστήρας πρέπει να έχει μια από αυτές τις δύο τάσεις λειτουργίας. Στο εμπόριο μπορούμε να βρούμε πλήθος από τέτοιους ανεμιστήρες αλλά θα πρέπει να ψάξουμε και για ανάλογο θερμικό διακόπτη. Στο internet μπορούμε να βρούμε έτοιμο όλο το σύστημα διακόπτη, θερμικού, ανεμιστήρα.
Πηγή:
Οι ατελείωτες συζητήσεις πού είχα με τους παλιούς και ελπίζω παντοτινούς φίλους.
Η αποδοτικότητα του ψυγείου αερίου / ρεύματος που διαθέτουν τα τροχόσπιτα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την θερμοκρασία που αναπτύσσεται στην ψήκτρα του ψυγείου που βρίσκεται στο πίσω μέρος αυτού.
Ο σωστός εξαερισμός του χώρου αυτού είναι κρίσιμος μιας και υπερβολική θερμοκρασία στον χώρο μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο ψυγείο.
Κατασκευαστικά ο θερμός αέρας ανακυκλώνεται από τις γρίλιες που βρίσκονται εξωτερικά του τροχόσπιτου. Το σκεπτικό είναι ότι από την πάνω γρίλια γίνεται απαγωγή του θερμού αέρα και από την κάτω εισαγωγή του ψυχρού.
Στην προσπάθεια μας να μειώσουμε την θερμοκρασία μπορούμε να επέμβουμε τοποθετώντας:
Α. Έναν μικρό ανεμιστήρα κάτω από την ψήκτρα με σκοπό να προωθεί τον ψυχρό αέρα που βρίσκεται στη χαμηλότερη περιοχή προς αυτήν και να την ψύχη.
Β. Έναν ανεμιστήρα στο ύψος της ψήκτρας ο οποίος θα έχει σκοπό να αφαιρεί τον ζεστό αέρα προς τα έξω μέσο της πάνω γρίλιας.
Γ. Ένα συνδυασμό των δύο παραπάνω. Που θεωρητικά θα έχουμε και την ταχύτερη αναπλήρωση / απαγωγή θερμοκρασιών.
Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να σκεφτούμε ότι ο ένας ή οι δύο ανεμιστήρες θα πρέπει να λειτουργούν όταν απαιτείται. Κατά συνέπεια θα πρέπει να έχουν δυνατότητα ενεργοποίησης μέσω ενός θερμικού διακόπτη τον οποίο θα τοποθετήσουμε πάνω στην ψήκτρα και φυσικά με την χειροκίνητα διαδικασία ενός διακόπτη ο οποίος θα τοποθετηθεί κάπου μέσα στο τροχόσπιτο.
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί βέβαια στην ηλεκτρολογική εγκατάσταση. Η οποία θα πρέπει να γίνει από άνθρωπο που έχει τις κατάλληλες γνώσεις (επαγγελματίας) με την δέουσα προσοχή.
Στο τροχόσπιτο διαθέτουμε 220v ή 12v, κατά συνέπεια και ο ανεμιστήρας πρέπει να έχει μια από αυτές τις δύο τάσεις λειτουργίας. Στο εμπόριο μπορούμε να βρούμε πλήθος από τέτοιους ανεμιστήρες αλλά θα πρέπει να ψάξουμε και για ανάλογο θερμικό διακόπτη. Στο internet μπορούμε να βρούμε έτοιμο όλο το σύστημα διακόπτη, θερμικού, ανεμιστήρα.
Πηγή:
Οι ατελείωτες συζητήσεις πού είχα με τους παλιούς και ελπίζω παντοτινούς φίλους.