Ας γραψει καθενας μας τι αυτοκινητο εχουμε, κυβικα, ιπποδυναμη, ροπη, βαρος αυτοκινητου, ελξη με φρενο, ελξη χωρις φρενο,
και φυσικα τα χαρ/κα του τροχοσπιτου μας μικτο βαρος, μηκος καθαρο, μηκος ολικο......
Εχω Citroen Xantia mod 1999 κυβικα: 1600
ιπποδυναμη:90 ιπποι
ροπηδεν θυμαμαι θα το δω)
βαρος κενο:1285 kg
ελξη με φρενο:1200 kg κατα τα γαλλικα προτυπα με κλιση 12% ενω σε ευθεια δινει 1500 kg
ελξη χωρις φρενο:600kg
Τροχοσπιτο:Tabbert Comtesse 460Μικτο Βαρος:1200 κιλα
Καθαρο Βαρος:900 κιλα (ζυγισμενο απο μενα σε ηλ/κη γεφυροπλαστιγγα)
Μηκος καθαρο:4,60 μετρα
Ολικο μηκος:5,85μετρα
Σε συνδυσαμο με την υδροπνευματικη αναρτηση το τραβαει χωρις προβλημα απλα σαν αμαξι εχει μακρυ σασμαν και σε κρεμαει ωρες ωρες
και στην ανηφορα σε κοβει....αλλα την χαρα της εκδρομης δεν την κοβει τιποτα....
και φυσικα τα χαρ/κα του τροχοσπιτου μας μικτο βαρος, μηκος καθαρο, μηκος ολικο......
Εχω Citroen Xantia mod 1999 κυβικα: 1600
ιπποδυναμη:90 ιπποι
ροπηδεν θυμαμαι θα το δω)
βαρος κενο:1285 kg
ελξη με φρενο:1200 kg κατα τα γαλλικα προτυπα με κλιση 12% ενω σε ευθεια δινει 1500 kg
ελξη χωρις φρενο:600kg
Τροχοσπιτο:Tabbert Comtesse 460Μικτο Βαρος:1200 κιλα
Καθαρο Βαρος:900 κιλα (ζυγισμενο απο μενα σε ηλ/κη γεφυροπλαστιγγα)
Μηκος καθαρο:4,60 μετρα
Ολικο μηκος:5,85μετρα
Σε συνδυσαμο με την υδροπνευματικη αναρτηση το τραβαει χωρις προβλημα απλα σαν αμαξι εχει μακρυ σασμαν και σε κρεμαει ωρες ωρες
και στην ανηφορα σε κοβει....αλλα την χαρα της εκδρομης δεν την κοβει τιποτα....