Εχει αναρωτηθει κανεις ποση εινα η συνολικη ισχυς που τραβανε τα φωτα του τροχοσιτου οταν ειναι αναμενα?
ψαχτηκα με το δικο μου στο τροχοσπιτο και ειδα το εξης:
2 λαμπες πισω πορειας 2χ10βατ=20
4 λαμπες φωτα ογκου 4χ5βατ= 20
συνολο 40 βατ αρα θελουμε ρευμα περιπου 3,5 αμπερ αυτο σημαινει οτι ταλαιπωρουμε τον διακοπτη των φωτων και την καλωδιωση με
3,5 Α παραπανω
αντικατεστησα λοιπον ολα τα φωτα πορειας συνολικα με 16 κομματια λεντοταινια καταλληλα τοποθετημενη οπου υπαρχουν λαμπτηρες πορειας
αν τωρα πουμε οτι 1 μετρο λεντοταινια εχει ισχυ 14.4 βατ και εχει 20 κομματια εγω με τα 16 κομματια εχω συνολικη καταναλωση 11,10 βατ και ρευμα οριακα 1 αμπερ....
το προβλημα σε ολους ειναι τα φρενα διοτι περαν απο τις 2χ21βατ +5Χ5βατ τα μικρα λαμπακια εχουμαι και αλλα 42 βατ απο τις 2 λαμπες του τροχοσπιτου....αυτο εχει σαν συνεπεια να εχουμε καταπονηση στον διακοπτη του του πενταλ φρενου που σταδιακα με τα χρονια και την υψηλη ισχυ που καλειτε να καλυψει βγαινει πιο γργορα οφ
η συνολικη ισχυ που τραβανε οι λαμπτηρες φρενου μοο στο αμαξι ειναι στα 67 βατ με ρευμα καπου στα 5.5 αμπερ και εαν προσθεσουμε
και τις 2 λαμπες του τροχοσπιτου παμε στα 89 αμπερ με συνολικο ρευμα τα 7,5 αμπερ
τοποθετησα συνολικα 8 κομματια λεντοταινια με συνολικη ισχυ ουτε 5,8 βατ και ρευμα ουτε 0.5 αμπερ....οποτε και η ισχυς ειναι πολυ λιγο αλλα κια το ρευμα ειναι αμελητεο..
υπαρχουν στο εμποριο αντιστοιχοι λαμπτηρες ιδιοι με τους πυρακτωσεως αλλα με λεντ αλλα στο συνολο τους για πολλα κομματια ειναι λιγο επανω η τιμη...
ψαχτηκα με το δικο μου στο τροχοσπιτο και ειδα το εξης:
2 λαμπες πισω πορειας 2χ10βατ=20
4 λαμπες φωτα ογκου 4χ5βατ= 20
συνολο 40 βατ αρα θελουμε ρευμα περιπου 3,5 αμπερ αυτο σημαινει οτι ταλαιπωρουμε τον διακοπτη των φωτων και την καλωδιωση με
3,5 Α παραπανω
αντικατεστησα λοιπον ολα τα φωτα πορειας συνολικα με 16 κομματια λεντοταινια καταλληλα τοποθετημενη οπου υπαρχουν λαμπτηρες πορειας
αν τωρα πουμε οτι 1 μετρο λεντοταινια εχει ισχυ 14.4 βατ και εχει 20 κομματια εγω με τα 16 κομματια εχω συνολικη καταναλωση 11,10 βατ και ρευμα οριακα 1 αμπερ....
το προβλημα σε ολους ειναι τα φρενα διοτι περαν απο τις 2χ21βατ +5Χ5βατ τα μικρα λαμπακια εχουμαι και αλλα 42 βατ απο τις 2 λαμπες του τροχοσπιτου....αυτο εχει σαν συνεπεια να εχουμε καταπονηση στον διακοπτη του του πενταλ φρενου που σταδιακα με τα χρονια και την υψηλη ισχυ που καλειτε να καλυψει βγαινει πιο γργορα οφ
η συνολικη ισχυ που τραβανε οι λαμπτηρες φρενου μοο στο αμαξι ειναι στα 67 βατ με ρευμα καπου στα 5.5 αμπερ και εαν προσθεσουμε
και τις 2 λαμπες του τροχοσπιτου παμε στα 89 αμπερ με συνολικο ρευμα τα 7,5 αμπερ
τοποθετησα συνολικα 8 κομματια λεντοταινια με συνολικη ισχυ ουτε 5,8 βατ και ρευμα ουτε 0.5 αμπερ....οποτε και η ισχυς ειναι πολυ λιγο αλλα κια το ρευμα ειναι αμελητεο..
υπαρχουν στο εμποριο αντιστοιχοι λαμπτηρες ιδιοι με τους πυρακτωσεως αλλα με λεντ αλλα στο συνολο τους για πολλα κομματια ειναι λιγο επανω η τιμη...